E_misja Interactive 360 zbudowała nowy serwis dla Grupy Lafarge, światowego lidera produkcji materiałów budowlanych.
Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) pozyskała zlecenie w drodze przetargu. Zadaniem agencji było zbudowanie efektywnego kanału dotarcia do indywidualnych klientów marki Lafarge. Aby osiągnąć wyznaczony cel agencja zaimplementowała rozwiązania bazujące na występowaniu Efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline), w myśl którego klienci przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych punktach dystrybucji dokonują aktywnego researchu danej kategorii produktowej w sieci i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.
Serwis został wyposażony w eksperckie treści zoptymalizowane pod kątem SEO, moduł edukacyjny „Akademia budowania”, oraz interaktywny moduł produktowy „Multimedialny Dom” w sposób przejrzysty i klarowny prezentujący zastosowanie produktów marki Lafarge przy poszczególnych etapach budowy domu.
E_misja Interactive 360 jest również odpowiedzialna za prowadzenie kampanii Performance marketingowej budującej jakościowy ruch na nowy serwis marki Lafarge.
Lafarge to światowy lider w produkcji materiałów budowlanych. Grupa Lafarge obecna jest w 64 krajach i koncentruje rozwój swojej działalności na szybko rosnących rynkach, zwłaszcza w Azji oraz na Bliskim Wschodzie. W Polsce firma jest obecna od 1995 roku inwestując w naszym kraju ponad 2 miliardy złotych.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/e-misja-interactive-360-z-nowym-serwisem-dla-grupy-lafarge